waiting, waiting - Reisverslag uit Makeni, Sierra Leone van Kiki Beelen - WaarBenJij.nu waiting, waiting - Reisverslag uit Makeni, Sierra Leone van Kiki Beelen - WaarBenJij.nu

waiting, waiting

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kiki

12 Oktober 2009 | Sierra Leone, Makeni

en meer is er niet te vertellen

  • 12 Oktober 2009 - 15:30

    Janny Van Beelen:

    Hallo Kiki,

    Vanuit Katwijk zeg ik je gedag. Succes met de werkzaamheden daar in Sierra Leone.

    Groetjes, Janny.

  • 12 Oktober 2009 - 17:53

    Corrie:

    Snap niet echt waar je op aan't wachten bent.

  • 12 Oktober 2009 - 18:14

    Geertje:

    Hoi Kiek,
    Ik hoop dat je niet langer dan 706 dagen moet wachten.Zit je nog steeds in Makeni? Ik kan me voorstellen dat je nu graag zelf aan de slag wilt. In ieder geval ben je wel goed voorbereid door Vicky en Suzie.
    Succes en liefs,
    Geertje

  • 13 Oktober 2009 - 06:44

    Mieke:

    Ha Kiki,

    Liedje van The Doors aan het zingen?

    Wie weet zul je later nog met weemoed aan deze blijkbaar rustige periode terugdenken....

    Vergeet ook niet dat het tempo in Afrika ietsjes lager ligt dan in Europa.

    Hier "wacht" een berg werk op mij, dus ga snel aan de slag.

    Groetjes,

    Mieke

  • 16 Oktober 2009 - 08:58

    Joost:

    Hoi Kiek,
    Op de tuinen is het herfst. Je ziet 's middags alleen Jaap. Het ga je goed. Take care en hartelijke groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 118485

Voorgaande reizen:

18 September 2009 - 21 Januari 2011

Ontwikkelingshulp in Sierra Leone

18 September 2007 - 17 September 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Terug in Sierra Leone

Landen bezocht: