maar 30 kilo bagage, - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Kiki Beelen - WaarBenJij.nu maar 30 kilo bagage, - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Kiki Beelen - WaarBenJij.nu

maar 30 kilo bagage,

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kiki

18 September 2009 | Nederland, Warmond

fired up, and ready to go.
Wat vreselijk allemaal eigenlijk.
Dag Nederland!

  • 18 September 2009 - 13:46

    Karen:

    Welkom in Sierra Leone!!
    Jij bent nu aan het reizen en komt vanavond aan. Het zou mij benieuwen allemaal...
    Kus, Karen

  • 18 September 2009 - 18:25

    Nursecorine:

    he, ik zit de hele dag al aan je te denken, veel sterkte lieve kikki je bent een moedige meid, vooruit dan!

  • 22 September 2009 - 15:54

    Jacqueline:

    Hoi Kiki,
    Ik hoop dat je goed bent aangekomen in Sierra Leone. Veel succes!
    Groetjes,
    Jacqueline

  • 22 September 2009 - 19:53

    Corrie:

    Ha die zus!
    Hoe gaat het er mee?
    Hopelijk is alles een beetje voorspoedig gegaan.
    Je zal vast wel mensen ontmoet hebben waarmee je contact maakt. (ik hoop het wel)

    Verder heb ik deze dagen nog nooit zoveel aan je geacht als nu...

    Nou Kiki ik lees hopelijk wel is een verslagje van je.
    De groetjes en een dikke zoen van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 118441

Voorgaande reizen:

18 September 2009 - 21 Januari 2011

Ontwikkelingshulp in Sierra Leone

18 September 2007 - 17 September 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Terug in Sierra Leone

Landen bezocht: