nog net niet weg - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Kiki Beelen - WaarBenJij.nu nog net niet weg - Reisverslag uit Warmond, Nederland van Kiki Beelen - WaarBenJij.nu

nog net niet weg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kiki

10 September 2009 | Nederland, Warmond

Nou, de fullfaced-crash helmet is gekocht, tevens de liter handenalcohol.
Het afscheid nemen gaat door en is leuk en ontroerend.
nog een week te gaan

  • 10 September 2009 - 21:21

    Elly:

    Ha die Kiki,
    Dit vind ik leuk!!!!
    Het gaat er dan toch van komen: Afrika.

    Ik ben zelf op dit mmoment in Nederland maar ik ben nog al eens korte perioden op pad voor verpleegkundige opleidingen in Indonesié. Ben bezig Bahasa Indonesia te leren. vertrek weer in november.Ik ga je volgen.
    Blijf schrijven!!

  • 10 September 2009 - 23:56

    Ismail Gaier:

    hoi kiki

    veel succes met alles, grt ismail,ook namens personeel van izo (rivierduinen)

  • 13 September 2009 - 11:59

    BB & GG:

    Kiki,
    wij hopen dat je dit verslag uit Sierra Leone kan bijhouden!
    Een nuttige tijd gewenst en behouden thuis komst over twee jaar.

    Hartelijke groet & tot mailens,
    BB & GG

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kiki

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 118495

Voorgaande reizen:

18 September 2009 - 21 Januari 2011

Ontwikkelingshulp in Sierra Leone

18 September 2007 - 17 September 2009

Mijn eerste reis

30 November -0001 - 30 November -0001

Terug in Sierra Leone

Landen bezocht: